Aman Meem



Hi heols namanya AMAN MEEM, care taker dulu letak nama tora aman. Parents heols dulu dok kat  TEXAS, camne la heols leh tercampak ke malayzi kan?...mommie suka nama baru aman. Umur setahun 3 bulan gitu, tgh belajor nak nomen2..hehhee . Heols suke makan dan tidur. Sebab baru lagi kat sini, jadi heols suke roaming sekitar rumah yang cute ini. Tapi heols seganla  ngan uchie...kejap ok kejap garang..adakalanya heols suka nyorok je bwh meja atau mana2 yang terlindung bagi mencari perlindungan. Wah gituuuu....macam main polis sentry je kan..Ngan mommie pun heols malu lagi...kalo jalan pun jengket2 walhal sheols tu bukan nak jentik heols punnn...nampak sgtla heols ne pemalu lagi..Nanti heols biasa2kan diri ngan mommie n family..
Photobucket

5 comments:

meowwmania said...

hello Aman! awak comel lah ;)

zaza said...

hello sis meowww...tq, sis pun comel juga tau..

zaza said...
This comment has been removed by the author.
KucingMalaysia said...

eee, Aman..demoknya kamu !

zaza said...

mommie km, bulu je lebih, kalu mandi kurus juga!! hehhe

Powered by Blogger.