ICONIC KIMMY!!

2
COMMENTS




puchi selalu memain kat luar. Bila aku panggil je..citcitcit...kim yang datang, herah jah. Lelama aku jadi kesian mmmm. Acapkalli pulang dia mesti kejar kete aku, walopun aku tak le bagi dia makan.. Memalam mesti dia dok depan pagaq umah. Yang hebatnya, dia berjaya menghambat seorang perampok yang nak panjat pagaq time blackout. TQ KIMMY!!! U SAFE MY LIFE!!... sejak tu  aku belila sikit dog kibble kat dia. Mak cakap kalo bela anjing, malaikat tak masuk umah. Aku pun ta tau aku bela ke? nak pegang pon tak penah jah. Cuma berkomunikasi je ngan si kim. Bila aku renung mata kim, jadi sayang pula, Kim pun pandai ,  macam anjing K9 polis pula.. hehhe. Kadangtu dia datang bw teman-teman. Alamak nanti org ingat aku ternak pula. Makan la oiii selagi ade..
Photobucket

pichie new id tag

0
COMMENTS






Photobucket
Powered by Blogger.